CĂLĂTORUL
O bicicletă capabilă de enduro cu putere Bosch? Ar fi bine să credeți asta. Cadrul principal din carbon al Stereo Hybrid 160 HPC este construit pentru a găzdui sistemul modular de baterii - inclusiv o baterie de până la 750Wh - și unitatea de transmisie Bosch de generația a patra, într-o gamă completă de dimensiuni pentru a se potrivi aproape oricărui rider. Practicitatea este esențială, așa că, de exemplu, există spațiu pentru un suport pentru sticle, iar capacul bateriei are acces prin buton. În ceea ce privește manevrabilitatea, am încorporat o geometrie inspirată de curse, un spate Boost 148 și un tub de direcție de 1,5 inch pentru alegeri de linie de tăiat și lipit la cerere, indiferent de cât de zbuciumat este traseul. Cu un suport de amortizare cu butuc, rulmenți de legătură supradimensionați și rutare internă a cablurilor, puteți fi siguri că veți avea timp minim de întrerupere a întreținerii și timp maxim de distracție pe traseu.
Faceți cunoștință cu e-mtb-ul capabil de enduro care rescrie regulile. Propulsat de cea de-a patra generație de transmisie CX de la Bosch și de o baterie de mare capacitate de 750Wh pentru cea mai bună autonomie posibilă, combinația de abilități gravitaționale și abilități de traseu universale a Stereo Hybrid 160 HPC SLX 750 este ceea ce îl diferențiază. O furcă RockShox Zeb Select lucrează cu un amortizor spate Deluxe Select+ și cu o cinematică CUBE atent reglată pentru a netezi traseul din față. Legendara transmisie Shimano XT 1x12 de la Shimano vă oferă autonomia de care aveți nevoie pentru a aborda orice urcare. Iar frânele pe disc hidraulice Shimano puternice și progresive, cu rotoare supradimensionate în față și în spate, combinate cu o tijă dropper cu telecomandă, vă asigură că aveți întotdeauna controlul total.
CONTROL EFICIENT PE TRASEU
Seria noastră Efficient Trail Control lucrează în fundal, astfel încât toată lumea să se poată distra mai mult pe traseu. Un raport de pârghie redus și o rată de compresie liniară sunt modul tehnic de a spune că aceste biciclete sunt foarte sensibile la obstacolele de pe traseu, rămânând în același timp insensibile la oscilațiile induse de pedale și oferind o gamă completă de cursă.
MATRIȚĂ DUBLĂ AVANSATĂ
Cu procesul nostru Advanced Twin Mold, folosim două forme fabricate cu precizie pentru cadrele noastre din carbon C:62®, C:68® și C:68X®. Prima formă are rolul de a asigura un layup precis. Cea de-a doua formă, interioară, menține fiecare fibră individuală exact acolo unde trebuie să fie în timp ce cadrul se întărește. Rezultatul este un cadru semnificativ mai ușor și mai rezistent, cu o densitate a fibrelor adaptată la încărcările anticipate în anumite puncte.
GEOMETRIE AGILĂ DE TRASEU
Geometria Agile Trail este o dezvoltare a popularei și bine primitei noastre geometrii Agile Ride, cu accent pe riderii cărora le place să-și depășească limitele pe trasee. Prin scăderea înălțimii de staționare și prin acordarea unui spațiu mai mare pentru ca riderul să se poată mișca deasupra bicicletei, am creat o configurație care recompensează alegerile de linii aventuroase. Pentru că, la urma urmei, totul este despre distracție.
SUPORT UNIVERSAL PENTRU DERAIORATOR
Un singur standard pentru toți: înlocuirea suspensiei de angrenaj a devenit mai ușoară datorită suspensiei universale inovatoare pentru deraioare. Cu un design care include un oarecare spațiu de pivotare pentru a ajuta la prevenirea blocajelor lanțului, îmbunătățește performanța de schimbare a vitezelor și funcționează cu toate transmisiile. Cel mai bun dintre toate, este o piesă standard, disponibilă oriunde.
BOOST148
Un butuc mai lat face o roată mai rigidă, iar o roată mai rigidă înseamnă o manevrabilitate mai bună. Aceasta este gândirea din spatele butucului spate Boost 148 standard, care permite o spațiere mai largă a flanșelor pentru o performanță mai bună a roții, fără a afecta precizia schimbării sau eficiența transmisiei. Pur și simplu, puteți merge mai repede și mai tare cu o manevrabilitate mai bună și cu roți mai puternice.
BATERIE COMPLET INTEGRATĂ
Sistemul Full Integrated Battery ascunde puterea bateriei Bosch de la vedere, în siguranță, în interiorul limitelor tubului inferior al bicicletei tale. Ascunsă sub un capac rezistent la stropire și praf și fixată cu un lacăt pentru a preveni furtul, ne permite să proiectăm cadre frumoase pentru biciclete electrice, care sunt la fel de strălucitor de funcționale pe cât sunt de plăcute la vedere.
SISTEM MODULAR DE BATERII
În multe privințe, bateria este inima unei e-bike. De aceea, cu sistemul nostru de baterii modulare, am realizat o configurație ușor de utilizat. Puteți încărca bateria pe sau în afara bicicletei și am făcut loc chiar și pentru baterii de mare capacitate. Te vei întreba cum te-ai descurcat fără el.
Garanție 2 ani. Garanție cadru 6 ani. | Toate bicicletele beneficiază de montaj și reglaj gratuit. | Toate bicicletele beneficiază de transport gratuit. |
Componente | |
Baterie | Bosch PowerTube 750 |
Cadru | C:62® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
Motor | Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System |
Pinioane | Shimano Deore CS-M6100, 10-51T |
Furca | RockShox ZEB Select Charger RC, 15x110mm, Tapered, eMTB Approved, 170mm |
Tip cadru | Full suspension |
Amortizor spate | RockShox Deluxe Select+, 205x65mm, Rebound Adjust, Trunnion Mount, Lockout |
Material cadru | Carbon |
Cuvete (Headset) | ACROS AZF-1035, ICR (Integrated Cable Routing), BlockLock 120°, Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm) |
Pipa | CUBE Performance Stem E-MTB, 31.8mm |
Ghidon | Newmen Evolution SL 318.25, 780mm |
Mansoane | ACID Disrupt, Soft Compound |
Schimbator spate | Shimano XT RD-M8100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed |
Colier tija sa | CUBE Screwlock Semi Integrated, 34.9mm |
Frane | Shimano Deore BR-M6120, Hydr. Disc Brake (203/203) |
Manete schimbator | Shimano Deore SL-M6100-IR, Direct Attach, Rapidfire-Plus |
Lant | Shimano CN-M6100 |
Angrenaj Foi | ACID E-Crank, 165mm, 36T |
Jante | Set roti Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready |
Butuc fata | Set roti Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready |
Butuc spate | Set roti Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready |
Tip furca | Cu suspensie |
Transmisie | 1x12 viteze |
Anvelopa fata | Maxxis Assegai, MaxxGrip/EXO+, Tubeless Ready, 2.5 WT |
Anvelopa spate | Maxxis Minion DHR II, MaxxGrip/DoubleDown, Tubeless Ready, 2.4 WT |
Sa | Natural Fit Venec |
Incarcator | Bosch 4A |
Tija sa | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm |
Sistem franare | Disc -hidraulic |
Display | Bosch Kiox 300 + Bosch LED Remote |
Roti | |
Diametru roata | 27.5" |
Default | |
Model (sex) | Unisex |
Chainguide | Reverse Flip-Guide E-Chain Guide, Direct Mount, GEN4 |
Tip | Enduro |
Greutate (kg) | 24,6 kg |
Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei. Alegerea marimii bicicletei se face in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.
Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinul nostru, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.
Pentru bicicletele Mountain Bike (crosscountry, enduro, all mountain atat cu roti de 26", 27.5" cat si cu roti de 29" prima coloana din tabel reprezinta inaltimea ciclistului, a doua coloana reprezinta marimea recomandata in cazul in care bicicleta este masurata in inch, ultima coloana reprezinta marimea bicicletei in cazul in care este masurata in cm (majoritatea producatorilor masoara in inch, dar sunt anumiti producatori care masoara si in cm)
MOUNTAIN BIKE |
Inaltime ciclist (cm) | Marime cadru (in) | Marime cadru (cm) |
135 - 150 | 13 - 14'' | 33 - 35 |
150 - 165 | 14 - 15" | 35 - 38 |
165 - 170 | 15 - 16" S | 38 - 41 |
170 - 175 | 16 - 17'' M | 41 - 43 |
175 - 180 | 17 - 18" L | 43 - 46 |
180 - 185 | 18 - 20" XL | 48 - 51 |
185 - 190 | 20 - 22" XXL | 51 - 53 |
190 - ..... | 22''- .... | 56 - .... |
Pentru bicicletele de sosea (cursiere), biciclete de touring, trekking si fitness, folositi urmatorul tabel:
SOSEA |
Inaltime ciclist (cm) | Marime cadru (cm) |
150 - 160 | 48 - 51 |
160 - 165 | 51 - 52 |
165 - 170 | 52 - 54 |
170 - 175 | 53 - 55 |
175 - 180 | 55 - 57 |
180 - 185 | 56 - 58 |
185 - 190 | 58 - 61 |
190 - 195 | 61 - .... |
Pentru bicicletele de copii, alegerea se face dupa inaltime. Cadrele bicicletelor de copii sunt unisize, coloana a doua reprezinta diametrul rotilor (a nu se confunda aceste marimi in inch cu marimile de cadre de la bicicletele mountain bike).
COPII
Inaltime (cm) | Diametru roti |
75 - 85 | run bike |
80 - 90 | 12'' |
85 - 95 | 14'' |
90 - 110 | 16'' |
95 - 115 | 18'' |
110 - 125 | 20'' |
120 - 140 | 24'' |
135 - ...... | 26'' |