THETRAILHUNTER
Evoluția nu se oprește niciodată. De aceea, la toate cadrele din sistemul nostru SizeSplit, Stereo Hybrid 140 HPC are acum capacitatea de a găzdui o baterie de până la 750Wh sub capacul său rezistent la praf și stropi. Înseamnă că puteți alimenta unitatea de transmisie Bosch CX de a patra generație - cu un cuplu de 85 Nm care devoră pantele - în drumeții lungi, indiferent de dimensiunea cadrului care vi se potrivește cel mai bine. Puntea spate Boost 148, rulmenții cu pivot mare și geometria All Mountain Geometry oferă o manevrabilitate asigurată, chiar și atunci când explorezi limitele cursei de 140 mm în spate și 150 mm în față. Suspensia de angrenaj UDH de la Sram ajută la protecția împotriva deteriorării în caz de accident și este ușor de înlocuit. Iar traseul integrat al cablurilor reduce întreținerea și completează liniile curate ale cadrului principal complet din carbon.
HIBRIDUL NOSTRU STEREO HIBRID 140 HPC PRO 750, CARE ÎMBRACĂ UN PUMN URIAȘ ÎN ORICE DIMENSIUNE DE CADRU - INCLUSIV ÎN CEA MAI MICĂ. CU BATERIA SA DE MARE CAPACITATE ȘI UNITATEA DE TRANSMISIE BOSCH CX DE GENERAȚIA A PATRA, SOFISTICATĂ ȘI PUTERNICĂ, ADĂUGAREA CINEMATICII CUBE ȘI A CURSEI ROȚILOR DE 140 MM PE SPATE ȘI 150 MM PE FAȚĂ DESCHIDE POSIBILITĂȚI APROAPE NELIMITATE.
Dealurile te cheamă, iar asta înseamnă că ai nevoie de o bicicletă care să fie la înălțimea așteptărilor. Motorul de a patra generație Bosch CX și acumulatorul de 750Wh de la Stereo Hybrid 140 HPC Pro 750 nu te vor dezamăgi. Împreună cu schimbarea fiabilă și gama largă a angrenajelor Shimano Deore 1x11 de la Shimano, va face treabă ușoară cu orice urcare. Iar pentru drumul de întoarcere ai 150 mm de cursă de la furca pneumatică RockShox Recon Silver în față, cuplată cu 140 mm de la amortizorul RockShox Deluxe Select în spate. Anvelopele aderente Schwalbe de 2,6 inch te prind de traseu, în timp ce frânele hidraulice puternice cu disc Magura MT Thirty cu etrier cu patru pistoane și rotoare de 203 mm îți asigură un control total. Este pregătită pentru asta. Sunteți pregătit?
CONTROL EFICIENT AL TRASEULUI
Seria noastră Efficient Trail Control lucrează în fundal pentru ca toată lumea să se poată distra mai mult pe traseu. Un raport de pârghie redus și o rată de compresie liniară sunt modul tehnic de a spune că aceste biciclete sunt foarte sensibile la obstacolele de pe traseu, rămânând în același timp insensibile la oscilațiile induse de pedale și oferind o gamă completă de cursă.
MATRIȚĂ DUBLĂ AVANSATĂ
Cu procesul nostru Advanced Twin Mold folosim două forme fabricate cu precizie pentru cadrele noastre din carbon C:62®, C:68® și C:68X®. Prima formă are rolul de a asigura un layup precis. Cea de-a doua formă, interioară, menține fiecare fibră individuală exact acolo unde trebuie să fie în timp ce cadrul se întărește. Rezultatul este un cadru semnificativ mai ușor și mai rezistent, cu o densitate a fibrelor adaptată la încărcările anticipate în anumite puncte.
GEOMETRIE AGILĂ DE TRASEU
Geometria Agile Trail este o dezvoltare a popularei și bine primitei noastre geometrii Agile Ride, cu accent pe riderii cărora le place să-și depășească limitele pe trasee. Prin scăderea înălțimii de staționare și prin acordarea unui spațiu mai mare pentru ca riderul să se poată mișca deasupra bicicletei, am creat o configurație care recompensează alegerile de linii aventuroase. Pentru că, la urma urmei, totul este despre distracție.
SUPORT UNIVERSAL PENTRU DERAIORATOR
Un singur standard pentru toți: înlocuirea suspensorului de angrenaj a devenit mai ușoară datorită suspensorului universal inovator pentru deraiorator. Cu un design care include un oarecare spațiu de pivotare pentru a ajuta la prevenirea blocajelor lanțului, îmbunătățește performanța de schimbare a vitezelor și funcționează cu toate transmisiile. Cel mai bun dintre toate, este o piesă standard, disponibilă oriunde.
RUTARE INTERNĂ AVANSATĂ A CABLURILOR
Cablurile de transmisie și de frână au nevoie de o modalitate de a ajunge de la comenzile de pe ghidon la cadru - dar ce s-ar întâmpla dacă nu ar fi nevoie de găuri în apropierea tubului de direcție? Am venit cu un design care duce cablurile în cadru prin intermediul setului de direcție, menținând o rutare internă completă a cablurilor, dar făcând-o și mai ordonată și mai puțin deranjantă.
BOOST148
Un butuc mai lat face o roată mai rigidă, iar o roată mai rigidă înseamnă o manevrabilitate mai bună. Aceasta este gândirea din spatele butucului spate Boost 148 standard, care permite o spațiere mai largă a flanșelor pentru o performanță mai bună a roții, fără a avea impact asupra preciziei schimbării sau eficienței transmisiei. Pur și simplu, puteți merge mai repede și mai tare cu o manevrabilitate mai bună și cu roți mai puternice.
BATERIE COMPLET INTEGRATĂ
Sistemul Full Integrated Battery ascunde puterea bateriei Bosch de la vedere, în siguranță, în interiorul limitelor tubului inferior al bicicletei tale. Ascunsă sub un capac rezistent la stropire și praf și fixată cu un lacăt pentru a preveni furtul, ne permite să proiectăm cadre frumoase pentru biciclete electrice, care sunt la fel de strălucitor de funcționale pe cât sunt de plăcute la vedere.
SISTEM MODULAR DE BATERII
În multe privințe, bateria este inima unei e-bike. De aceea, cu sistemul nostru de baterii modulare, am realizat o configurație ușor de utilizat. Puteți încărca bateria pe sau în afara bicicletei și am făcut loc chiar și pentru baterii de mare capacitate. Te vei întreba cum te-ai descurcat fără el.
SIZESPLIT
Bicicleta potrivită ar trebui să ți se potrivească perfect. De aceea am creat SizeSplit. Pentru bicicliștii mai scunzi, standardul mai mic al roților de 27,5 inci ne permite să construim cadre care se potrivesc bine, rămânând în același timp agile și sigure pe picioare. Și, pentru bicicliștii mai înalți, am construit o gamă de dimensiuni în jurul standardului de roți 29er, care rulează rapid. Oricare ar fi cea pe care o alegeți, puteți fi siguri de o potrivire care face ca bicicleta dvs. să se simtă ca și cum ar fi fost construită doar pentru dvs.
Garanție 2 ani. Garanție cadru 6 ani. | Toate bicicletele beneficiază de montaj și reglaj gratuit. | Toate bicicletele beneficiaza de transport gratuit |
Componente | |
Baterie | Bosch PowerTube 750 |
Cadru | C:62® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
Motor | Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System |
Pinioane | Shimano Deore CS-M5100, 11-51T |
Furca | RockShox Recon Silver RL Air, Tapered, 15x110mm, eMTB Approved, 150mm, Lockout |
Tip cadru | Full suspension |
Amortizor spate | RockShox Deluxe Select, 205x60mm (27.5: 185x55mm), Rebound Adjust, Trunnion Mount |
Material cadru | Carbon |
Cuvete (Headset) | ACROS AZF-1035, ICR (Integrated Cable Routing), BlockLock 120°, Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm) |
Pipa | CUBE Performance Stem E-MTB, 31.8mm |
Ghidon | Newmen Evolution SL 318.25, 760mm |
Mansoane | ACID React Pro |
Schimbator spate | Shimano Deore RD-M5100-SGS, 11-Speed |
Colier tija sa | CUBE Screwlock Semi Integrated, 34.9mm |
Frane | Magura MT Thirty, Front 4-Piston/Rear 4-Piston, Hydr. Disc Brake (203/203) |
Manete schimbator | Shimano Deore SL-M5100, Rapidfire-Plus |
Lant | KMC X11 |
Angrenaj Foi | ACID E-Crank, 165mm (27.5: 36T // 29: 34T) |
Jante | Rodi Tryp 30, 32H, Disc, Tubeless Ready |
Butuc fata | Shimano HB-MT400-B, 15mm, Boost, Centerlock |
Butuc spate | Shimano FH-MT400-B, 12mm, Boost, Centerlock |
Tip furca | Cu suspensie |
Transmisie | 1x11 viteze |
Anvelopa fata | Schwalbe Nobby Nic, PerfL, 2.6 |
Anvelopa spate | Schwalbe Nobby Nic, PerfL, 2.6 |
Sa | Natural Fit Venec |
Incarcator | Bosch 4A |
Tija sa | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm |
Sistem franare | Disc -hidraulic |
Display | Bosch LED Remote |
Roti | |
Diametru roata | 29" |
Default | |
Model (sex) | Unisex |
Chainguide | Reverse Flip-Guide E-Chain Guide, Direct Mount, GEN4 |
Greutate (kg) | 24,5 kg |
Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei. Alegerea marimii bicicletei se face in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.
Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinul nostru, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.
Pentru bicicletele Mountain Bike (crosscountry, enduro, all mountain atat cu roti de 26", 27.5" cat si cu roti de 29" prima coloana din tabel reprezinta inaltimea ciclistului, a doua coloana reprezinta marimea recomandata in cazul in care bicicleta este masurata in inch, ultima coloana reprezinta marimea bicicletei in cazul in care este masurata in cm (majoritatea producatorilor masoara in inch, dar sunt anumiti producatori care masoara si in cm)
MOUNTAIN BIKE |
Inaltime ciclist (cm) | Marime cadru (in) | Marime cadru (cm) |
135 - 150 | 13 - 14'' | 33 - 35 |
150 - 165 | 14 - 15" | 35 - 38 |
165 - 170 | 15 - 16" S | 38 - 41 |
170 - 175 | 16 - 17'' M | 41 - 43 |
175 - 180 | 17 - 18" L | 43 - 46 |
180 - 185 | 18 - 20" XL | 48 - 51 |
185 - 190 | 20 - 22" XXL | 51 - 53 |
190 - ..... | 22''- .... | 56 - .... |
Pentru bicicletele de sosea (cursiere), biciclete de touring, trekking si fitness, folositi urmatorul tabel:
SOSEA |
Inaltime ciclist (cm) | Marime cadru (cm) |
150 - 160 | 48 - 51 |
160 - 165 | 51 - 52 |
165 - 170 | 52 - 54 |
170 - 175 | 53 - 55 |
175 - 180 | 55 - 57 |
180 - 185 | 56 - 58 |
185 - 190 | 58 - 61 |
190 - 195 | 61 - .... |
Pentru bicicletele de copii, alegerea se face dupa inaltime. Cadrele bicicletelor de copii sunt unisize, coloana a doua reprezinta diametrul rotilor (a nu se confunda aceste marimi in inch cu marimile de cadre de la bicicletele mountain bike).
COPII
Inaltime (cm) | Diametru roti |
75 - 85 | run bike |
80 - 90 | 12'' |
85 - 95 | 14'' |
90 - 110 | 16'' |
95 - 115 | 18'' |
110 - 125 | 20'' |
120 - 140 | 24'' |
135 - ...... | 26'' |